Ogilvy, David, 1911-1999

Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] - Praha : Pragma, [2003?] - 178 s. ; 22 cm

Majitel věhlasné reklamní agentury definuje základní principy úspěšného podnikání v oboru. Podstatu úspěšné reklamy zosobňuje spojení uměleckého řemesla, invence, ale především know-how a tvrdé práce. Klíč k ekonomickému úspěchu spočívá ve schopnosti slíbit spotřebiteli nějakou výhodu pramenící z vlastnictví propagovaného výrobku... Ogilvy naznačuje cestu vedoucí k úspěšnému podnikání v oboru reklamy.

807205824X


reklama a propagace
reklamní kampaně
reklamní média
reklama a propagace--Spojené státy americké
reklamní agentury--Spojené státy americké
advertising
advertising campaigns
advertising media
advertising--United States
advertising agencies--United States


populárně-naučné publikace
případové studie
popular works
case studies

659.1 659.113.6 659.13/.16 659.187 (73) (0.062) (078.7)