Logoz, aneb, Robert Holm, marketér dánský /
Název v tiráži Logoz Robert Holm, marketér dánský
David Zábranský
- Vydání první
- 402 stran ; 19 cm
Román svérázného českého autora vypravuje s antiutopickým laděním příběh monstrózního sociálně-inženýrského experimentu. V budoucnosti, již od našeho světa dělí jen věk jedné generace, vyrostlo na troskách válkou zničeného syrského Aleppa město jménem Nový Berlín - jeden z pokusů o zhmotnění jakéhosi post-hipsterského utopického ráje pro novou společnost. Odtud nás vypravěč seznamuje s příběhem celého monstrózního experimentu. Vše začíná v naší současnosti, když se dánský marketér Robert Holm účastní konference v Číně, po otřesném nálezu v obchodním centru zažije cosi jako prozření a rozhodne se začít postupně měnit svět. Vše samozřejmě jen pro dobro planety a jejích obyvatel... Ve formě lehce fantaskního příběhu s rysy dystopie autor předkládá především sarkastický pohled na současnost a její sebeklamy, ale i na nejrůznější sociálně-inženýrské vize.
9788074433337
české romány společenské romány Czech fiction social novels