000 04968nam a2201153 a 4500
999 _c23508
_d23508
001 nkc20122379187
003 CZ PrSKC
005 20180220101155.0
007 ta
008 120903s2012 xr ag e 001 0 cze
020 _a9788026201458
040 _aABA001
_bcze
_dOLA001
041 1 _acze
_heng
072 7 _a37.09
_xOrganizace výuky a vzdělávání
_2Konspekt
080 _a(072)
_2MRF
100 1 _aCornell, Joseph Bharat,
_d1950-
_4aut
_9506
245 1 0 _aObjevujeme přírodu :
_bučení hrou a prožitkem /
_cJoseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová]
250 _aVyd. 1.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2012
300 _a141 s. :
_bil. ;
_c21 cm
504 _aObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 _aDěti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.
520 _aMetodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům.
650 0 7 _aenvironmentální výchova a vzdělávání
_2czenas
_9507
650 0 7 _avýchova v přírodě
_2czenas
_9508
650 0 7 _avyučovací metody
_2czenas
_9509
650 0 9 _aenvironmental education
_2eczenas
_9510
650 0 9 _anature study
_2eczenas
_9511
650 0 9 _ateaching methods
_2eczenas
_9512
653 0 _aplynulé učení
655 7 _ametodické příručky
_9303
655 9 _amethodological manuals
_9304
765 0 _tSharing nature with children II
910 _aABG508