000 | 04968nam a2201153 a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c23508 _d23508 |
||
001 | nkc20122379187 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20180220101155.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 120903s2012 xr ag e 001 0 cze | ||
020 | _a9788026201458 | ||
040 |
_aABA001 _bcze _dOLA001 |
||
041 | 1 |
_acze _heng |
|
072 | 7 |
_a37.09 _xOrganizace výuky a vzdělávání _2Konspekt |
|
080 |
_a(072) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aCornell, Joseph Bharat, _d1950- _4aut _9506 |
|
245 | 1 | 0 |
_aObjevujeme přírodu : _bučení hrou a prožitkem / _cJoseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová] |
250 | _aVyd. 1. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2012 |
||
300 |
_a141 s. : _bil. ; _c21 cm |
||
504 | _aObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | _aDěti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
520 | _aMetodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům. | ||
650 | 0 | 7 |
_aenvironmentální výchova a vzdělávání _2czenas _9507 |
650 | 0 | 7 |
_avýchova v přírodě _2czenas _9508 |
650 | 0 | 7 |
_avyučovací metody _2czenas _9509 |
650 | 0 | 9 |
_aenvironmental education _2eczenas _9510 |
650 | 0 | 9 |
_anature study _2eczenas _9511 |
650 | 0 | 9 |
_ateaching methods _2eczenas _9512 |
653 | 0 | _aplynulé učení | |
655 | 7 |
_ametodické příručky _9303 |
|
655 | 9 |
_amethodological manuals _9304 |
|
765 | 0 | _tSharing nature with children II | |
910 | _aABG508 |