000 | 04457nam a2201393 a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c26413 _d26413 |
||
001 | nkc20122379321 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20190218073256.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 120813s2012 xr e f 000 0 cze | ||
020 | _a9788026201779 | ||
040 |
_aABA001 _bcze |
||
041 | 1 |
_acze _heng |
|
072 | 7 |
_a376 _xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob _2Konspekt |
|
080 |
_a616.89-008.45 _2MRF |
||
080 |
_a316.344.6-056.36-053.2 _2MRF |
||
080 |
_a173.5/.7 _2MRF |
||
080 |
_a379.8:793/796 _2MRF |
||
080 |
_a316.77:81'42 _2MRF |
||
080 |
_a316.61 _2MRF |
||
080 |
_a(0.062) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aGriffin, Simone _4aut _96603 |
|
245 | 1 | 0 |
_a300 her pro děti s autismem : _brozvíjení komunikačních a sociálních dovedností / _cSimone Griffin, Dianne Sandler ; [z anglického originálu ... přeložila Miroslava Jelínková] |
246 | 3 | _aTři sta her pro děti s autismem | |
250 | _aVyd. 1. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2012 |
||
300 |
_a129 s. ; _c21 cm |
||
504 | _aObsahuje bibliografii | ||
520 | _aDěti s poruchou autistického spektra mají obtíže se sociální interakcí, představivostí a komunikací. Často nedokážou navázat oční kontakt, jejich řeč se někdy omezuje na echolalické opakování slov a vět. Kniha nabízí nápady, jak využít každodenní činnosti k rozvíjení komunikačních schopností dítěte s autismem. Jídlo, jednoduché hračky, zajímavé materiály či dětské hudební nástroje mohou posloužit nejen k tomu, aby se dítě zabavilo, ale také nám pomohou navázat s dítětem kontakt a komunikaci. Kniha osloví rodiče a vychovatele dětí s poruchou autistického spektra. Nakladatelská anotace. | ||
520 | _aPříručka pro rodiče a vychovatele autistických dětí nabízí jednoduché hry a činnosti, které pomohou malé autisty zabavit a napomáhají u nich rozvíjet komunikační a sociální dovednosti. | ||
650 | 0 | 7 |
_aautismus _2czenas _92060 |
650 | 0 | 7 |
_aděti s autismem _2czenas _94574 |
650 | 0 | 7 |
_arodiče a děti _2czenas _9573 |
650 | 0 | 7 |
_ahry _2czenas _94604 |
650 | 0 | 7 |
_akomunikační dovednosti _2czenas _93607 |
650 | 0 | 7 |
_asociální dovednosti _2czenas _96604 |
650 | 0 | 9 |
_aautism _2eczenas _92064 |
650 | 0 | 9 |
_aautistic children _2eczenas _94576 |
650 | 0 | 9 |
_aparents and children _2eczenas _9574 |
650 | 0 | 9 |
_agames _2eczenas _94607 |
650 | 0 | 9 |
_acommunication skills _2eczenas _93614 |
650 | 0 | 9 |
_asocial skills _2eczenas _96605 |
655 | 7 |
_apopulárně-naučné publikace _9223 |
|
655 | 9 |
_apopular works _9224 |
|
700 | 1 |
_aSandler, Dianne _4aut _96606 |
|
765 | 0 | _tMotivate to communicate! | |
910 | _aABG508 | ||
910 |
_aABA008 _bK 88140 |
||
910 | _aABA012 | ||
910 | _aABD005 | ||
910 | _aABD014 | ||
910 | _aABE199 | ||
910 |
_aABG001 _bN 10837 |
||
910 | _aABG312 | ||
910 | _aABG502 | ||
910 | _aBNG001 | ||
910 |
_aBOA001 _b2-1291.527 |
||
910 | _aBRG001 | ||
910 | _aBVG001 | ||
910 | _aCBA001 | ||
910 | _aCBD007 | ||
910 | _aCBG506 | ||
910 | _aCHG001 | ||
910 | _aCHG505 | ||
910 | _aCRG001 | ||
910 | _aCVG001 | ||
910 | _aDCG302 | ||
910 | _aFMG002 | ||
910 | _aFMG502 | ||
910 | _aFMG510 | ||
910 |
_aHBG001 _bN61523 |
||
910 |
_aHKA001 _bA0-24992 |
||
910 |
_aHKG001 _b190137 |
||
910 | _aJHG001 | ||
910 | _aJIG001 | ||
910 | _aJNG001 | ||
910 | _aKAG503 | ||
910 | _aKHG001 | ||
910 |
_aKLG001 _bJ 308652 |
||
910 | _aKOG001 | ||
910 | _aKTG001 | ||
910 | _aKVG001 | ||
910 |
_aLIA001 _bA 207413 |
||
910 | _aLNG501 | ||
910 | _aLTG001 | ||
910 | _aMBG001 | ||
910 |
_aNAG001 _b37.581 |
||
910 | _aNJG502 | ||
910 |
_aOLA001 _b1-255.328 |
||
910 | _aOLD012 | ||
910 | _aOPG001 | ||
910 |
_aOSA001 _bG 353.709 |
||
910 |
_aOSD001 _bB80968 |
||
910 |
_aOSG002 _b2-6.8303 |
||
910 |
_aPAG001 _b254.956 |
||
910 | _aPEG001 | ||
910 |
_aPNA001 _b31B51935 |
||
910 |
_aPND002 _bPEDKNM5574 |
||
910 | _aPNG001 | ||
910 | _aPRG501 | ||
910 | _aPVG001 | ||
910 | _aRKG001 | ||
910 | _aSOG001 | ||
910 | _aSTG001 | ||
910 | _aSVG001 | ||
910 | _aTAG001 | ||
910 | _aTPG001 | ||
910 | _aTRG001 | ||
910 | _aTUG504 | ||
910 | _aUHG001 | ||
910 | _aULD001 | ||
910 |
_aULG001 _bN232129 |
||
910 | _aUOG001 | ||
910 | _aUOG505 | ||
910 | _aVSG001 | ||
910 | _aZLD002 | ||
910 | _aZLG001 |