000 | 04530nam a2201405 a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c26499 _d26499 |
||
001 | nkc20071760312 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20190306124313.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 071023s2007 xr e 000 0 cze | ||
020 | _a9788086685793 | ||
040 |
_aABA001 _bcze |
||
041 | 1 |
_acze _heng |
|
072 | 7 |
_a159.92 _xVývojová psychologie. Individuální psychologie _2Konspekt |
|
080 |
_a173.5/.7 _2MRF |
||
080 |
_a159.922.72 _2MRF |
||
080 |
_a316.472.4 _2MRF |
||
080 |
_a316.614 _2MRF |
||
080 |
_a17.02 _2MRF |
||
080 |
_a(=87) _2MRF |
||
080 |
_a(049) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aLiedloff, Jean, _d1926-2011 _4aut _96792 |
|
245 | 1 | 0 |
_aKoncept kontinua : _bhledání ztraceného štěstí pro nás i naše děti / _cJean Liedloffová ; [přeložila Bora Berlinger] |
250 | _a1. vyd. | ||
260 |
_aPraha : _bDharmaGaia, _c2007 |
||
300 |
_a174 s. ; _c21 cm |
||
490 | 1 | _aNová éra | |
500 | _aPřeloženo z angličtiny | ||
520 | _aPocity nespokojenosti a napětí pramení z neuspokojených potřeb miminek a malých dětí, jež vznikají absencí prosté intuice a přirozenosti při výchově. K těmto závěrům autorka dospěla na několika expedicích mezi Yequány - obyvateli jihoamerické džungle. Dítě potřebuje vědět, že od něj očekáváme přirozené a sociální chování, dobré úmysly, snahu správně jednat a touhu řídit se spolehlivými reakcemi svých rodinných příslušníků. Naopak rodič nesmí trávit den pouze péčí o dítě: bude se nudit a péči o dítě přehánět. Ideálem je tedy přirozený střed, který autorka nalezla uprostřed džungle. Ve svém textu líčí běžné příhody a konflikty ze života Indiánů - způsob, jak je řeší, je vždy klidnější a přátelštější než v západní civilizaci, což vede k žádoucí vyrovnanosti místních dětí. | ||
520 | _aPojednání americké psychoterapeutky o přirozené výchově, která vychází ze životní moudrosti jihoamerických Indiánů. | ||
650 | 0 | 7 |
_arodiče a děti _2czenas _9573 |
650 | 0 | 7 |
_avývoj dítěte _2czenas _9579 |
650 | 0 | 7 |
_ainterpersonální vztahy _2czenas _9292 |
650 | 0 | 7 |
_asocializace _2czenas _96793 |
650 | 0 | 7 |
_aživotní moudrost _2czenas _96794 |
650 | 0 | 7 |
_aIndiáni Jižní Ameriky _2czenas _96795 |
650 | 0 | 9 |
_aparents and children _2eczenas _9574 |
650 | 0 | 9 |
_achild development _2eczenas _9582 |
650 | 0 | 9 |
_ainterpersonal relations _2eczenas _9298 |
650 | 0 | 9 |
_asocialization _2eczenas _96796 |
650 | 0 | 9 |
_alife wisdom _2eczenas _96797 |
650 | 0 | 9 |
_aIndians of South America _2eczenas _96798 |
655 | 7 |
_apojednání _9386 |
|
655 | 9 |
_aessays _977 |
|
765 | 0 | _tContinuum concept | |
910 |
_aABA001 _bSF II 077423 |
||
910 |
_aABA008 _bK 83101 |
||
910 | _aABA012 | ||
910 | _aABG508 | ||
910 |
_aABG001 _bN 7502 |
||
910 |
_aBOA001 _b2-1197.846 |
||
910 | _aBOD001 | ||
910 | _aBOD003 | ||
910 | _aBOG001 | ||
910 | _aBOG505 | ||
910 | _aBRG001 | ||
910 | _aBRG503 | ||
910 | _aBVG001 | ||
910 | _aCBA001 | ||
910 | _aCBD005 | ||
910 | _aCBD007 | ||
910 | _aCHG001 | ||
910 | _aCKG001 | ||
910 | _aCRG001 | ||
910 | _aCVG001 | ||
910 | _aDCG302 | ||
910 | _aFMG002 | ||
910 | _aFMG502 | ||
910 |
_aHBG001 _bN46817 |
||
910 |
_aHKA001 _bA0-8140 |
||
910 | _aHOG001 | ||
910 | _aJCG001 | ||
910 | _aJEG502 | ||
910 | _aJHG001 | ||
910 | _aJIG001 | ||
910 | _aKAG502 | ||
910 | _aKAG503 | ||
910 | _aKAG505 | ||
910 | _aKHG001 | ||
910 | _aKHG505 | ||
910 |
_aKLG001 _bJ 255183 |
||
910 |
_aKLG501 _bN/173/Liedloffová |
||
910 | _aKMG001 | ||
910 | _aKTG001 | ||
910 | _aKVG001 | ||
910 | _aLTG001 | ||
910 | _aMOG501 | ||
910 | _aNAG502 | ||
910 | _aNJG001 | ||
910 |
_aOLA001 _b1-214.242 |
||
910 | _aOLG001 | ||
910 | _aOPD001 | ||
910 | _aOPG001 | ||
910 |
_aOSA001 _bG 311.119 |
||
910 |
_aOSD001 _bB75084 |
||
910 | _aPBG501 | ||
910 | _aPIG501 | ||
910 |
_aPNA001 _b31B23966 |
||
910 |
_aPND002 _bPEDKNM3850 |
||
910 | _aPNG001 | ||
910 | _aPRG001 | ||
910 | _aPTG001 | ||
910 | _aRKG503 | ||
910 | _aSTG001 | ||
910 | _aSUG001 | ||
910 | _aSUG511 | ||
910 | _aSVG001 | ||
910 | _aTAG001 | ||
910 | _aTRG001 | ||
910 | _aTUG504 | ||
910 |
_aUHG001 _b173 |
||
910 |
_aULG001 _bN195633 |
||
910 | _aUOG001 | ||
910 | _aVYG001 | ||
910 | _aZLD002 | ||
910 | _aZLG001 | ||
910 | _aZNG001 | ||
910 | _aZRG001 |