000 02523nam a2200577 i 4500
999 _c27384
_d27384
001 002005374
003 CZ PrSKC
005 20191124142650.0
008 150323s2015 xr e f 000 0 cze
020 _a9788026208747
040 _aABA001
_bcze
_dOLA001
_dABD001
_erda
072 7 _a37
_xVýchova a vzdělávání
_2Konspekt
080 _a316.346.32-053.2
_2MRF
080 _a159.923
_2MRF
080 _a37.0
_2MRF
080 _a37.015.3
_2MRF
080 _a(035)
_2MRF
100 1 _aMiková, Šárka
_4aut
_98822
240 1 0 _aTypologie osobnosti u dětí
245 1 0 _aTypologie osobnosti u dětí :
_bvyužití ve výchově a vzdělávání /
_cŠárka Miková, Jiřina Stang
250 _aVydání druhé
300 _a220 stran ;
_c23 cm
504 _aObsahuje bibliografii
520 _aSeznámení s typologií osobnosti MBTI, jejím využití při výchově a vzdělávání dětí, správné komunikaci s dětmi.
520 _aTypologie MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) vychází z Jungovy teorie typů, kterou v 50. letech 20. století upravily Isabel Briggs Myersová a její matka Katharine Cook Briggsová pro diagnostikování typů osobnosti v běžné praxi. MBTI se dá úspěšně využívat při výchově a vzdělávání dětí ve škole i v rodině. Její znalost usnadní řešení problémového chování dětí, umožní správnou komunikaci mezi dítětem a rodičem či žákem a pedagogem, podporuje vzájemnou spolupráci. Dvojice dětských psycholožek s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém poradenství seznamuje s MBTI, jejími jednotlivými aspekty, které následně jsou v knize ilustrovány kazuistikami dětí. Kniha je primárně určena pro pedagogy a pracovníky s dětmi.
650 0 7 _aděti
_2czenas
_97095
650 0 7 _atypologie osobnosti
_2czenas
_94551
650 0 7 _avýchova a vzdělávání
_2czenas
_9278
650 0 7 _apedagogická psychologie
_2czenas
_9700
655 7 _apříručky
_9106
700 1 _aStang, Jiřina
_4aut
_98823
910 _aABG508
910 _aABD001
910 _aABD005
910 _aABG001
_bL 19468
910 _aBOA001
_b2-1347.032
910 _aBOD003
910 _aBVG001
910 _aCBA001
910 _aHKA001
_bA0-38041
910 _aHKG001
_b257309
910 _aJCG001
_bC53796
910 _aKHG001
910 _aKVG001
910 _aLID001
_bA 100192
910 _aOLA001
_b1-300.996
910 _aOLD012
910 _aOPD001
910 _aTPG001