| 000 | 02021cam a2200421 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 999 |
_c29595 _d29595 |
||
| 001 | nkc20081807457 | ||
| 003 | CZ PrSKC | ||
| 005 | 20210902114310.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 071102s2008 xr e f 000 0 cze d | ||
| 020 |
_a9788090403000 _cKč 320,00 |
||
| 040 |
_aCBA001 _bcze _dABA001 |
||
| 041 | 0 |
_acze _beng |
|
| 072 | 7 |
_a37 _xVýchova a vzdělávání _2Konspekt |
|
| 080 |
_a37.03-053.2 _2MRF |
||
| 080 |
_a173.5/.7 _2MRF |
||
| 080 |
_a37.091.31-048.87 _2MRF |
||
| 080 |
_a(0.062) _2MRF |
||
| 245 | 0 | 0 |
_aRespektovat a být respektován / _cPavel Kopřiva ... [et al.] |
| 250 | _a3. vyd. | ||
| 260 |
_aKroměříž : _bSpirála, _c2008 |
||
| 300 |
_a286 s. ; _bil. ; _c26 cm |
||
| 504 | _aObsahuje bibliografii | ||
| 520 | _aPodmínkou úspěšné výchovy je vedle lásky také respekt, což znamená vědomě opustit manipulativní přístup k výchově a vzdělávání. Autoři nabízí konkrétní dovednosti, které mohou rodičům pomoci v každodenních situacích. Naopak poukazují na negativa mocenských prostředků, na jejich dlouhodobý dopad na sebeúctu dětí a na to, že mohou vést k pouhé poslušnosti namísto vytváření zodpovědnosti a samostatnosti. Partnerský přístup k dětem znamená chovat se k nim jako k dospělým, kterých si vážíme nebo které alespoň respektujeme. | ||
| 520 | _aRady rodičům, jak vychovat z dítěte rovnocenného člena rodiny a partnera, jak stanovit jasné hranice jeho chování a zachovat si nezbytnou autoritu a respekt. | ||
| 546 | _aAnglické resumé | ||
| 650 | 0 | 7 |
_avýchova dítěte _2czenas _913712 |
| 650 | 0 | 7 |
_arodiče a děti _2czenas _9573 |
| 650 | 0 | 7 |
_akooperativní učení _2czenas _913713 |
| 650 | 0 | 9 |
_achild rearing _2eczenas _913714 |
| 650 | 0 | 9 |
_aparents and children _2eczenas _9574 |
| 650 | 0 | 9 |
_acooperative education _2eczenas _913715 |
| 655 | 7 |
_apopulárně-naučné publikace _9223 |
|
| 655 | 9 |
_apopular works _9224 |
|
| 700 | 1 |
_aKopřiva, Pavel, _d1956- _4aut _913716 |
|
| 910 | _aABG508 | ||