| 000 | 01940nam a2200265 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 4214400000025917 | ||
| 005 | 20180112114012.0 | ||
| 008 | 0826s2013----xr ---------u-------cze-d | ||
| 020 |
_a978-80-7294-901-4 : _c189.00 Kč |
||
| 040 |
_aabg508 _eAACR2 _91 _bcze |
||
| 072 | 7 |
_a37 _xVýchova a vzdělávání _2Konspekt |
|
| 080 | _a37 | ||
| 100 | 1 |
_aHábl, Jan _4aut |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aUčit (se) příběhem : _bKomenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / _cJan Hábl |
| 246 | 1 | 3 | _aUčit se příběhem |
| 250 | _aVyd. 1. | ||
| 260 |
_aBrno : _bHost, _c2013 |
||
| 300 | _a118 s. | ||
| 490 | 1 |
_aTeoretická knihovna ; _v33 |
|
| 504 | _aObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
| 520 | 2 | _aPříběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. | |
| 653 |
_apedagogika _adidaktika _apříběhy _astudie |
||
| 830 | 0 | _aTeoretická knihovna | |
| 910 | _aabg508 | ||
| 980 |
_g37 _d20140826 _t5 _iČeská knihovna _j2014/47 _h189.00 _1421440049045 _nD _zSP |
||
| 999 |
_c6346 _d6346 |
||