000 01606nam a2200229 a 4500
001 4214400000028908
005 20180112114233.0
008 0624s2011----xr ---------u-------cze-d
020 _a978-80-7367-778-7 :
_c285.00 Kč
040 _aabg508
_eAACR2
_91
_bcze
072 7 _a37
_xVýchova a vzdělávání
_2Konspekt
080 _a37
100 1 _aSkutil, Martin
_4aut
245 1 0 _aZáklady pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství /
_cMartin Skutil a kol.
250 _aVyd. 1.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2011
300 _a254 s. :
_bil.
504 _aObsahuje bibliografii a rejstřík
520 2 _aPublikace se zaměřuje na výzkum v pedagogice a psychologii s ohledem na učitelskou profesi. Je svou povahou didaktická. Záměrem autorů je ukázat a zpřístupnit budoucím i stávajícím učitelům možnosti a limity kvalitativních a kvantitativních výzkumných přístupů v takové podobě, aby byli schopni porozumět publikovaným výzkumům a využít jejich výsledky, případně realizovat vlastní výzkumná šetření, a to nejen v průběhu studia, ale i následně ve své praxi. Kniha se zabývá oběma přístupy současně a je cílena na učitelskou profesi. Právě v tom tkví, oproti zavedeným metodologickým publikacím, její ojedinělost. Mgr. Martin Skutil, Ph.D., je odborným asistentem na Ústavu primární a preprimární edukace Pedagogické fakulty UHK.
653 _apedagogika
_apsychologie
_avýzkumy
_aučebnice
_askripta
910 _aabg508
980 _g37
_d20150624
_t5
_ilevné knihy Studnička
_j47/2015
_h285.00
_a99.00
_1421440050039
_nK
_zSP
999 _c6623
_d6623