Učit (se) příběhem : (Záznam č. 6346)
| 000 -Návěští | |
|---|---|
| Řídící pole kódované 24B | 01940nam a2200265 a 4500 |
| 001 - Kontrolní číslo | |
| Řídící pole proměnné | 4214400000025917 |
| 005 - Datum posledního zpracování | |
| Řídící pole 16B | 20180112114012.0 |
| 008 - Údaje pevné délky | |
| Řídící pole kódované 40B | 0826s2013----xr ---------u-------cze-d |
| 020 ## - ISBN | |
| ISBN | 978-80-7294-901-4 : |
| Dostupnost | 189.00 Kč |
| 040 ## - Zdroj katalogizace-agentura | |
| Agentura původní katalogizace | abg508 |
| Použitá pravidla popisu | AACR2 |
| -- | 1 |
| Jazyk katalogizace | cze |
| 072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt | |
| Předmětová kategorie | 37 |
| Zpřesnění předmětové kategorie | Výchova a vzdělávání |
| Zdroj předmětové klasifikace | Konspekt |
| 080 ## - MDT | |
| Klasifikační znak MDT | 37 |
| 100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora | |
| Osobní jméno | Hábl, Jan |
| Kód role | aut |
| 245 10 - Údaje o názvu | |
| Název | Učit (se) příběhem : |
| Další údaje o názvu | Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / |
| Údaj o odpovědností, atd. | Jan Hábl |
| 246 13 - Variantní vázvy | |
| Hlavní název/zkrácený název | Učit se příběhem |
| 250 ## - Údaje o vydání | |
| Označení vydání | Vyd. 1. |
| 260 ## - Nakladatelské údaje | |
| Místo vydání | Brno : |
| Jméno nakladatele | Host, |
| datum vydání | 2013 |
| 300 ## - Fyzický popis | |
| Rozsah | 118 s. |
| 490 1# - Údaje o edici | |
| Údaje o edici | Teoretická knihovna ; |
| Označení svazku/pořadí | 33 |
| 504 ## - Poznámka o bibliografii | |
| Text poznámky o bibliografii,atd | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
| 520 2# - Anotace | |
| Anotace, atd. | Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. |
| 653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený | |
| Volně tvořený termín | pedagogika |
| -- | didaktika |
| -- | příběhy |
| -- | studie |
| 830 #0 - | |
| -- | Teoretická knihovna |
| 910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) | |
| Sigla vlastníka jednotky | abg508 |
| 980 ## - ZClavia | |
| -- | 37 |
| -- | 20140826 |
| -- | 5 |
| -- | Česká knihovna |
| -- | 2014/47 |
| -- | 189.00 |
| -- | 421440049045 |
| -- | D |
| -- | SP |
| Stav ztráty | Stav poškození |
|---|---|