Obálka
Základní MARC ISBD

Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

Od: Vysekalová, Jitka [aut]
Typ materiálu: TextTextEdice: Poradce pro praxi: Vydavatel: Praha : Grada Publishing, 2003Popis: 122 s. : ilISBN: 80-247-05557-5 :Předmětová hesla: reklama propagace návody
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Typ jednotky Domovská knihovna Sbírka Signatura Stav Půjčeno do Čárový kód Rezervace jednotky
Kniha Kniha Roztoky
1 Dostupné 339
Celkem rezervací: 0

Obsahuje tb. - Obsahuje rejtřík a bibliografii.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro publikování komentáře.

Používáme knihovní systém Koha