Vlastní obálka
Vlastní obálka
Základní MARC ISBD

Typologie osobnosti u dětí : využití ve výchově a vzdělávání / Šárka Miková, Jiřina Stang

Podle: Přispěvatel(é): Typ materiálu: TextTextVydání: Vydání druhéPopis: 220 stran ; 23 cmISBN:
  • 9788026208747
Unifikované názvy:
  • Typologie osobnosti u dětí
Předmětová hesla: Žánr/Forma: Souhrn: Seznámení s typologií osobnosti MBTI, jejím využití při výchově a vzdělávání dětí, správné komunikaci s dětmi.Souhrn: Typologie MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) vychází z Jungovy teorie typů, kterou v 50. letech 20. století upravily Isabel Briggs Myersová a její matka Katharine Cook Briggsová pro diagnostikování typů osobnosti v běžné praxi. MBTI se dá úspěšně využívat při výchově a vzdělávání dětí ve škole i v rodině. Její znalost usnadní řešení problémového chování dětí, umožní správnou komunikaci mezi dítětem a rodičem či žákem a pedagogem, podporuje vzájemnou spolupráci. Dvojice dětských psycholožek s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém poradenství seznamuje s MBTI, jejími jednotlivými aspekty, které následně jsou v knize ilustrovány kazuistikami dětí. Kniha je primárně určena pro pedagogy a pracovníky s dětmi.
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
Star ratings
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Jednotky
Typ jednotky Domovská knihovna Signatura Přílohy Stav Půjčeno do Čárový kód
Kniha Kniha Roztoky 37 Dostupné 421440056717

Obsahuje bibliografii

Seznámení s typologií osobnosti MBTI, jejím využití při výchově a vzdělávání dětí, správné komunikaci s dětmi.

Typologie MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) vychází z Jungovy teorie typů, kterou v 50. letech 20. století upravily Isabel Briggs Myersová a její matka Katharine Cook Briggsová pro diagnostikování typů osobnosti v běžné praxi. MBTI se dá úspěšně využívat při výchově a vzdělávání dětí ve škole i v rodině. Její znalost usnadní řešení problémového chování dětí, umožní správnou komunikaci mezi dítětem a rodičem či žákem a pedagogem, podporuje vzájemnou spolupráci. Dvojice dětských psycholožek s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém poradenství seznamuje s MBTI, jejími jednotlivými aspekty, které následně jsou v knize ilustrovány kazuistikami dětí. Kniha je primárně určena pro pedagogy a pracovníky s dětmi.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha