Podrobnosti MARC
000 -Návěští |
Řídící pole kódované 24B |
04968nam a2201153 a 4500 |
001 - Kontrolní číslo |
Řídící pole proměnné |
nkc20122379187 |
003 - Identifikátor kontrolního čísla |
Řídící pole proměnné |
CZ PrSKC |
005 - Datum posledního zpracování |
Řídící pole 16B |
20180220101155.0 |
007 - Pole pevné délky pro fyzický popis |
Řídící pole kódované |
ta |
008 - Údaje pevné délky |
Řídící pole kódované 40B |
120903s2012 xr ag e 001 0 cze |
020 ## - ISBN |
ISBN |
9788026201458 |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura |
Agentura původní katalogizace |
ABA001 |
Jazyk katalogizace |
cze |
Agentura upravující záznam |
OLA001 |
041 1# - Kód jazyka |
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků |
cze |
Kód jazyka originálu |
eng |
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt |
Předmětová kategorie |
37.09 |
Zpřesnění předmětové kategorie |
Organizace výuky a vzdělávání |
Zdroj předmětové klasifikace |
Konspekt |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
(072) |
Idetifikátor vydání MDT |
MRF |
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Cornell, Joseph Bharat, |
Datumy související se jménem |
1950- |
Kód role |
aut |
9 (RLIN) |
506 |
245 10 - Údaje o názvu |
Název |
Objevujeme přírodu : |
Další údaje o názvu |
učení hrou a prožitkem / |
Údaj o odpovědností, atd. |
Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová] |
250 ## - Údaje o vydání |
Označení vydání |
Vyd. 1. |
260 ## - Nakladatelské údaje |
Místo vydání |
Praha : |
Jméno nakladatele |
Portál, |
datum vydání |
2012 |
300 ## - Fyzický popis |
Rozsah |
141 s. : |
další fyzické údaje |
il. ; |
Rozměry |
21 cm |
504 ## - Poznámka o bibliografii |
Text poznámky o bibliografii,atd |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
520 ## - Anotace |
Anotace, atd. |
Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
520 ## - Anotace |
Anotace, atd. |
Metodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům. |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
environmentální výchova a vzdělávání |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
9 (RLIN) |
507 |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
výchova v přírodě |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
9 (RLIN) |
508 |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
vyučovací metody |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
9 (RLIN) |
509 |
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
environmental education |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
eczenas |
9 (RLIN) |
510 |
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
nature study |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
eczenas |
9 (RLIN) |
511 |
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
teaching methods |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
eczenas |
9 (RLIN) |
512 |
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
plynulé učení |
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
metodické příručky |
-- |
303 |
655 #9 - Rejstříkový termín - žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
methodological manuals |
-- |
304 |
765 0# - Záhlaví v originálním jazyce |
Název |
Sharing nature with children II |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) |
Sigla vlastníka jednotky |
ABG508 |