Objevujeme přírodu : (Záznam č. 23508)

Podrobnosti MARC
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 04968nam a2201153 a 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné nkc20122379187
003 - Identifikátor kontrolního čísla
Řídící pole proměnné CZ PrSKC
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20180220101155.0
007 - Pole pevné délky pro fyzický popis
Řídící pole kódované ta
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 120903s2012 xr ag e 001 0 cze
020 ## - ISBN
ISBN 9788026201458
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace ABA001
Jazyk katalogizace cze
Agentura upravující záznam OLA001
041 1# - Kód jazyka
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků cze
Kód jazyka originálu eng
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt
Předmětová kategorie 37.09
Zpřesnění předmětové kategorie Organizace výuky a vzdělávání
Zdroj předmětové klasifikace Konspekt
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT (072)
Idetifikátor vydání MDT MRF
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Cornell, Joseph Bharat,
Datumy související se jménem 1950-
Kód role aut
9 (RLIN) 506
245 10 - Údaje o názvu
Název Objevujeme přírodu :
Další údaje o názvu učení hrou a prožitkem /
Údaj o odpovědností, atd. Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová]
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání Vyd. 1.
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání Praha :
Jméno nakladatele Portál,
datum vydání 2012
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 141 s. :
další fyzické údaje il. ;
Rozměry 21 cm
504 ## - Poznámka o bibliografii
Text poznámky o bibliografii,atd Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 ## - Anotace
Anotace, atd. Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.
520 ## - Anotace
Anotace, atd. Metodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům.
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma environmentální výchova a vzdělávání
Zdroj záhlaví nebo termínu czenas
9 (RLIN) 507
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma výchova v přírodě
Zdroj záhlaví nebo termínu czenas
9 (RLIN) 508
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma vyučovací metody
Zdroj záhlaví nebo termínu czenas
9 (RLIN) 509
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma environmental education
Zdroj záhlaví nebo termínu eczenas
9 (RLIN) 510
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma nature study
Zdroj záhlaví nebo termínu eczenas
9 (RLIN) 511
650 09 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma teaching methods
Zdroj záhlaví nebo termínu eczenas
9 (RLIN) 512
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín plynulé učení
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma
Žánr/forma či základní termín metodické příručky
-- 303
655 #9 - Rejstříkový termín - žánr/forma
Žánr/forma či základní termín methodological manuals
-- 304
765 0# - Záhlaví v originálním jazyce
Název Sharing nature with children II
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky ABG508
Jednotky
Stav ztráty Zdroj klasifikace pro skladování Stav poškození
  Dewey Decimal Classification  

Používáme knihovní systém Koha