Vlastní obálka
Vlastní obálka
Základní MARC ISBD

Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem / Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová]

Podle: Typ materiálu: TextTextJazyk: Čeština Original language: English (Angličtina) Publication details: Praha : Portál, 2012Vydání: Vyd. 1Popis: 141 s. : il. ; 21 cmISBN:
  • 9788026201458
Předmětová hesla: Žánr/Forma: Souhrn: Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.Souhrn: Metodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům.Translation of: Sharing nature with children II
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
Star ratings
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Jednotky
Typ jednotky Domovská knihovna Sbírka Signatura Přílohy Stav Půjčeno do Čárový kód
Kniha Kniha Roztoky 1 37 Dostupné 421440052943

Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík

Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.

Metodika plynulého učení environmentální výchovy určená učitelům, ochráncům přírody či rodičům.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha